Translate

czwartek, 25 października 2012

Imagin o one direction

Koniecznie piosenka:

Jesteś 16- letnią dziewczyną, która dąży do spełnienia swoich marzeń, z resztą jak wszystkie nastolatki. Jest wieczór, siedzisz zawinięta w koc w swoim pokoju. Otwierasz pamiętnik i jak każdego dnia dokonujesz wpisu : ,, Drogi pamiętniku, dzisiaj jest chyba najlepszy dzień w moim życiu, moje marzenie się spełniło, nigdy nie wierzyłam, że to się wydarzy, ale dzisiejszego dnia spotkałam One Direction, tak.. sama nie mogę w to uwierzyć. Kiedy zobaczyłam ich idących w oddali, nogi mi się uginały a kiedy się zbliżyli i zobaczyłam i twarze moje serce biło jak szalone, teraz wiem że to niesamowite uczucie i życzę  aby każda directionerka tego doświadczyła, jednak nie każdy ma tyle szczęścia co ja...Do tej pory nie mogę uwierzyć, że za kilkadziesiąt lat mojego one direction już nie będzie w końcu to wszystko kiedyś się kończy.. każdy z nich będzie miał swoje żony,dzieci ale mam pewność że nigdy nie zapomną o fanach z całego świata tak samo wiem, że ja jak i każda inna directioner kiedy się dowie że których z ' chłopaków ' z 1D przejdzie na drugą stronę życia przypomni sobie wszystkie piosenki,płyty, filmiki za czasów X Factora kiedy to nasi chłopacy wygłupiali się na schodach, przypomną jej się wtedy też wszystkie twitcamy, kiedy to siedziało się do bardzo późna przed komputerem aby tylko ujrzeć ich cudowne twarze, uśmiech, oczy. Przypomną się również wszystkie imaginy, które czytając tak bardzo chciałyśmy aby stały się rzeczywistością, wszystkie dziewczyny z twittera i facebooka, których mimo że się nie znało to uważało się za siostry, akcje na twitterze kiedy to tak bardzo starałyśmy się ściągnąć naszych chłopaców do naszego kraju, przypomną się też słowa ' what makes you beautiful ' , wszystkie video diary, wtedy do głowy nam przyjdzie Vas happenin ?!, Nando's, paski, Milk Shake City, Toy Story, lusterka, koty, nienawiść do łyżek. Choćby nie wiem co się stało ten żarłok, flirciarz, buntownik, śmieszek, romantyk nigdy tak po prostu nie znikną z moich wspomnieć, przypomną nam się wtedy te wszystkie podziękowania dla directionerek, to jak bardzo są nam wdzięczni, jakie to jesteśmy piękne. To chwile niezapomniane, które na zawsze zostan w mojej pamięci, bo ich się nie da  zapomnieć bo oni odmienili moje życie, nauczyli mnie miłości, pewności siebie, pasji i za to im z całego serca dziękuje. Tak jak nasi rodzice i dziadkowie nigdy nie zapomnieli o Beatlesach ja wiem, że nigdy nie zapomnę o pięciu cudownych chłopakach z one direction. ''. Odłożyłaś pamiętnik, i usnęłaś z myślą, że jednak dla kogoś jesteś ważna.

I jak, podoba się ?
CZYTASZ = KOMENTUJESZ proszę <3

6 komentarzy:

  1. awwwwww <3
    piękny, poprostu piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny , cudowny ,cudowny niesamowity piosenka wprowadza w swietny klimat pozdrawial cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :* <3
    Cudooo

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww piekne

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww :* <3
    Piękny, cudowny, wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jest ich 4 :'( Jak to czytałam z tą muzyką i zobaczyłam TO zdjęcie to się poryczałam :'( Jeszcze na dodatek Zerrie się rozpadło :'( Najpierw Laniell a teraz Zerrie :'(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥