Translate

piątek, 7 września 2012

 * z Harrym na plaży * w pewnym momencie Harry wyciąga cię na brzeg i robi to :
 R: Pobawimy się teraz , Harry za Twoim lewym ramieniem siedzi [T.I] a za prawym Louis, w którą stronę się obejrzysz tą osobę wybierasz. Harry:
 Machasz do Harolda ze sceny. Harry :
 Niall : o [T.I] tam jest Zayn : czekaj ! Dopiero możesz iść

Harry: [T.I] dasz mi causa ? Ty: Teraz nie  mogę, zajęta jestem . Harry:


Louis: puść mnie [T.I] tam jest
 Harry: [T.I] zrobisz mi kanapkę. Ty: a co to ja , sam sobie zrobisz. Harry:
 * na zakupach * Harry: możemy już iść. Ty: za raz tylko znajdę tą niebieską sukienkę, zamiast narzekać to byś mi pomógł. Harry:
 * bierzesz prysznic * Harry:
 Ty: Chłopcy obiad gotowy . 1D :
Ty: Harry i jak, pasuje mi te bikini ? Harry :

3 komentarze:

Dziękuje za komentarz ♥