Translate

sobota, 15 września 2012

Druga część imaginu o Louisie

- Harry przestań my nie możemy- wyrywasz się z obięć loczkowatego
Harry bez słowa siada na łóżku i wpatruje się w podłogę
- a więc nie czujesz do mnie tego co ja do ciebie - pyta
- to nie takie proste - siadasz koło niego
- wytłumacz mi o co chodzi, chce wiedzie na czym stoje - chłopak żąda wyjaśnień, obraca głowę i wpatruje sie w twoje oczy
- bo ty nie jesteś mi obojętny ,ale sama nie wiem - zaczynasz się motać
- Wróciliśmy - krzyczy Liam
- Hej kochanie - wchodzi do pokoju Louis i całuje cię w policzek
- hej - odwzajemniasz
Po tym incydencie Harry patrzył na ciebie z niedowierzaniem
* wieczór *
- co wy na to aby obejrzeć jakiś film - pyta blondyn
Wszyscy popieracie pomysł Nialla . Wszyscy siedzą na kanapie a ty wkładasz płytę do odtwarzacza który jest umieszczony wysoko na półce , wyginasz się bo nie możesz sięgnąć jednak nie możesz
- może któryś z panów ruszył by łaskawie swój zgrabny tyłeczek i mi pomógł - zaczynasz sie śmiać
Wstaje Zayn, bierze od ciebie płytę i bez problemu umieszcza ją w odwarzaczu, siadasz na kanape
- ej mała gdzie ty sie patrzysz - pyta Harry
- no co ? nie bez przyczyny powiedziałam żeby któs z zgrabnym tyłeczkiem mi pomógł, też chce czasami zawiesić na czymś oko - zaczynasz się śmiać po czym Zayn odwraca się i puszcza ci oczko
w połowie filmu zadzwonił menażer że Louis,Zayn,Niall i Liam mają do niego przyjechać
- co a ja nie - pyta z burzeniem Harry
- nie , bo to chodzi o wczorajsze studio, był jakiś błąd w tekście a ty już pojechaleś do domu więc ciebie to nie dotyczy - wyjaśnia mu Liam
- ale że teraz mamy jechać na koniec miasta bo on wyczaił jakąś głupio pomyłkę - Niall
- no jak widać nie głupio bo mamy być tam natychmiast - powiedział Zayn po czym wziął kurtkę i wyszedł z domu , za nim chłopaki
- opowiesz mi jak się skończył film - uśmiechnął się do ciebie Louis i wyszedł z domu .
Zaraz po tym jak chłopaki wyszli z domu Harry wyłączył telewizor i włączył światło
- to ja idę już się umyć a ty nie wiem, zajmij się czymś - oznajmiłaś Harremu i weszłaś do łazienki
* w łazience *
Bierzesz prysznic, gdy nagle ku twojemu zaskoczeniu zauważasz że do kabiny wchodzi goły Harry
Nie wiesz co robi więc szybko zasłaniasz się
- Harry kretynie wynoś się stąd - krzyczysz
- ja tylko chciałem..
- nie wiem co chciałeś ale wynos się stąd  nakrzyczałaś na niego , wyszedł z pod prysznica ubrał się i opuścił łazienkę . Zrobiło ci się go żal że tak na niego nakrzyczałaś
- Harry, gdzie jesteś - krzyczysz
- tu - odpowiada
- przepraszam że tak na ciebie nawrzeszczałam, no ale postaw się na mojej sytuacji wchodzisz mi nagi pod prysznic za raz po tym jak mój chłopak wyszedł z domu - zaczynasz mu tłumaczyć
- ale sama mówiłaś że coś do mnie czujesz - chłopak podszedł do ciebie i zaczął cię całować tym razem nie odepchnęłaś go . Z zwykłego całowania przekształciło się to w seks. Po upojnej nocy z Harrym zauważyłaś że chłopaków jeszcze nie ma , ale Louis wysłał ci smsa że wrócą w południe . '' no tak Louis, co ja głupia narobiłam '' - myślałaś
Zostawiłaś Harremu karteczkę i wyszłaś z domu , pojechałaś do studia powiedziałaś Louisowi co się naprawdę stało gdy ten wyszedł z domu , pożegnałaś się z chłopakami i raz na zawsze usunęłaś się z życia One Direction
* z perspektywy Harrego *
Wstałem rano, jej przy mnie nie było, była tylko karteczka z napisem
'' Wiem że źle zrobiłam zdradzając Louisa ale to było silniejsze ode mnie , teraz zniknę z waszego życia . Louis i chłopaki o wszystkim wiedzą . Gdybym miała drugie życie spędziłabym je z Tobą. Przepraszam . [T.I]  ''. Po tym jak to przeczytałem łzy zakręciły mi się w oku dzwoniłem do niej ale nie odbierała . Będę tęsknił ale musze ułożyć sobie życie na nowo bez ciebie...

No i jest druga część :D i jak podoba się ?? .xx

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz ♥