Translate

wtorek, 11 września 2012

Liam

Potrzebowałaś zmiany w swoim życiu, z resztą to każdy jej potrzebuje wiedziałaś, że płacz i rozpamiętywanie to nie ta dobra droga i trzeba coś zmienić jednak nie za bardzo tego chciałaś. Tęskniłaś za nim, ale gdy tylko przypomniało ci się jaką ten dupek krzywdę ci zrobił to chciało ci się wymiotować - jak on mógł - myślałaś nieustannie - jak mógł mnie zostawić w dodatku tak ciężkiej dla mnie sytuacji . Właściwie to szłaś do niego z bardzo dobrą wiadomością jednak przed jego domem spotkało cię rozczarowanie zobaczyłaś jego a obok piękną szatynkę z długimi włosami przytulali się, z płaczem uciekłaś do domu . Liam nie wiem, że widziałaś jak on z nią się obściskiwał . *sms * ,, Hej kotku co u Ciebie słychać '' - ach tak to Liam, czego on chce teraz to kotku a wtedy - pomyślałaś . Postanowiłaś nic nie odpisywać. Chłopak nie poddawał się dzwonił, pisał ale ty nie zwracała na to uwagi . Usłyszałaś dzwonek do drzwi, podchodzisz i widzisz przez okienko w drzwiach twarz Liama , nie otwierasz .
- [T.I] wpuść mnie proszę wiem, że tam jesteś. Czemu nie odpisujesz, nie odbierasz telefonu a teraz mnie nie chcesz wpuścić do środka coś się stało ? proszę otwórz porozmawiamy. Nie otworzyłaś, minęło 10 minut i głos zza drzwi ucichł, więc postanowiłaś wyjrzeć czy nadal tam stoi. Otwierasz i widzisz Liama śpiącego na krześle obok drzwi, jest wieczór robi się zimno -zmarznie  - pomyślałaś. 
- Liam wstawaj - trącasz chłopka o ramie 
- [T.I] - pyta, nic nie odpowiadasz
- czemu mnie nie wpuściłaś do środka - pyta jednocześnie wstając z krzesła i stając naprzeciwko ciebie 
- jak to czemu - zaczynasz krzyczeć - idę wczoraj do ciebie aby powiedzieć ci najwspanialszą wiadomość jaką w życiu usłyszałam, jestem u ciebie przed domem patrze a tam ty i jakaś dziewczyna obściskujecie się - łapiesz się za głowę, siadasz, uspokajasz się 
- Ale to nie tak jak myślisz, kochanie - siada koło ciebie , łapie cię za ramie 
- nie mów do mnie kochanie , wiem co widziałam z nami koniec - krzyknęłaś nie poruszając się z miejca 
- Jak to koniec - pyta z zakłopotaniem - przecież ja nic nie zrobiłem, ta dziewczyna to była moja kuzynka więc nie masz czym się martwić - mówi
- Ta jasne, nie wierze ci , od kiedy to tak czule przytula się kuzynki 
- ona nie była u nas od bardzo dawna , dlatego jej widziałaś wcześniej no i teraz przyjechała a że nie będę jej widział przez kolejne kilka lat to nie mogłem powiedzieć zwykłe ' cześć ' na pożegnanie 
Pozostajesz bez odpowiedzi i po prostu przytulasz swojego chłopaka . 
- a jaką to ważną wiadomość szłaś mi powiedzieć - pyta 
- byłam u ginekologa i za dokładnie 8 miesięcy zostaniesz tatusiem 
- na prawdę , tak się ciesze - mówi po czym całuje cię bardzo namiętnie . 
* 9 miesięcy później * 
Wasza córeczka ma już miesiąc, z Liamem układa wam się świetnie , jest cudownym tatusiem .



No i jest nowy, nie wiem czy teraz będzie tak samo szybko nowy, no bo szkoła ; kartkówki i pytania ugff.. nienawidzę tego :\\ xd Taki tam imagin pisany na szybko, oceńcie proszę bo to dużo dla mnie znaczy <33 I love You .

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz ♥