Translate

piątek, 9 listopada 2012

Imaginy

Siemasz ;3 Sprawa jest prosta no a przynajmniej tak mi się wydaje. Chodzi o to, że cierpię na brak weny myślę że tymczasowy brak, więc imaginów już przez dłuższy czas nie dodaje. Mam bodajże trzy zapasowe ale są takie byle jakie, więc robimy tak : Wy napiszecie imagina lub imaginy i wyślecie mi na ten adres emaila izunia32112@o2.pl  ja je opublikuje na blogu chyba, że nikt nie zdobędzie się na to aby napisać takiego imagina to będę zmuszona na wstawienie tych 'zapasowych' , ale naprawdę nie chcecie tego bo one są głupie że tak powiem. Soł..bierzecie się za pisanie imagina ok ? Bo chodzi mi oto że skoro ja nie mogę dodawać na razie to chcę zapobiec pustkom na blogu. Z góry dziękuje za przesłane imaginy ! :> <3

1 komentarz:

  1. ojeej ja nie mam talentu do pisania, no ale może coś wymyśle ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥