Translate

niedziela, 18 listopada 2012

Harry

Z Harrym parą jesteście od roku, wasz związek jest już na zaawansowanym poziomie, on zapewnia ci codziennie , że cię kocha jednak ty nie jesteś pewna swoich uczuć gdyż podoba ci się ktoś jeszcze dokładniej jest nim Zayn, przyjaciel Harrego z zespołu . Kiedy Harry zapoznawał na początku związku z chłopaków od razu w oko wpadł ci brunet o czekoladowych oczach, dwa miesiące później po imprezie z chłopakami obudziłaś się w łóżku z Zaynem, Harry wtedy był w Holems Chapel kiedy wrócił ani ty ani Zayn nic mu nie powiedzieliście. Mimo to kochałaś Harrego , ale w głębi duszy wiedziałaś, że postępujesz nie fair wobec niego . Jest wieczór, jesteś w domu u chłopaków i zamierzacie wszyscy w szóstkę oglądać jakiś film. Podczas kiedy Zayn jest w toalecie, Louis wybiera film a Harry z Liamem   robią popcorn ty jak zwykle wygłupiasz sie z Niallem, kochałas w nim jego poczucie humoru, wasze żarty przerodziły się w walkę na poduszki
- Louis Louis pomóż mi, weeźgo ode mnie - krzyczysz chowając się przed Niallem za Louisem, twoje włosy są już całe potargane a ty nie przestajesz się śmiać .
- nie ma tak ! masz wyjść i walczyć, nie tchórz - śmieje się Niall
- jestem dziewczyną powinnam mieć fory - śmiejesz się
- tu się puknij - chłopak puka ci w czoło - zaczynacie się śmiać.
- dobra, spokój już ma być - mówi stanowczo Zayn
Po tym jak ochłonęłaś wszyscy oglądacie film, Zayn,Niall, Louis i Liam gnieżdżą się na podłodze ty i Harry leżycie na kanapie wtuleni w siebie.
- czemu mnie wtedy nie prosiłaś o pomoc jak uciekałaś przed Niallem - pyta cichutko Harry
- bo Louisa miałam bliżej - uśmiechasz się po czym Harry mając głowe Louisa na wyciągnięcie ręki uderza go leciutko
- co ?!
- nic - zaczyna się śmiać . Minęło 10 minut filmu, w pokoju jest cisza, jest ciemno bo światło zostało zgaszone
- kocham cię - wyszeptał ci do ucha - ja ciebie też - odpowiedziałaś jednak twój szept usłyszał Zayn, który za raz tym spojrzał na ciebie wzrokiem pogardy. Noc spędziłaś z Harrym. Następnego dnia budzisz się w tym samym momencie co twój chłopak i idziecie razem do kuchni gdzie są już chłopcy
- no proszę proszę kogo my tu mamy - mówi Louis
- o co ci chodzi - pyta zaspany Harry
- moglibyście robić to trochę ciszej - śmieją się. Zerknęłaś na Harrego ale ten się tylko lekko uśmiechnął
Robicie sobie śniadanie i wypadło że siedzisz obok Zayna i Louisa
- o a co to ? - śmieje się Louis i pokazuje palcem na malinkę którą zrobił ci Harry na szyi.
- przestań - mówisz oschle odpychając jego palec. Po śniadaniu idziesz do sypialni
- musimy pogadać - mówi Zayn wchodząc do twojej sypialni
- o czym ?
- pamiętasz tą imprezę jak Harry by w Holmes Chapel a ty bawiłaś się z nami - mówi oparty o furtynę
- nie chcę o tym pamiętać - mówisz stojąc obok niego
- nie uważasz że Harry powinien o tym wiedzieć ? - pyta. - ale po co ma się dowiedzieć - pytasz
- Nie widzisz jak on cię kocha ?! nie możesz ukrywać przed nim prawdy jeśli nie powiesz mu o tym dzisiaj to ja to zrobię ! - krzyczy
- nie masz prawa wtrącać się pomiędzy mnie i Harrego !
- Mam prawo ! to jest mój przyjaciel i tak samo boję się, że go stracę ale w przyjaźni i w miłości nie ma miejsca na tajemnice !
- na jakie tajemnice ???- do pokoju wchodzi Harry
- nie ważne - mówisz siadając na łóżku
- jak to nie ważne, Zayn czemu kłócisz się z moją dziewczyną ?! o co chodzi - krzyczy
- noo [T.I] powiedz swojemu chłopakowi o co chodzi - mówi Zayn
- nic Harry naprawdę - mówisz lekko zakłopotana
- Zayn zostaw nas samych - mówi po czym brunet wychodzi
- No słucham co przede mną ukrywasz ? - pyta
- oj nie ważne - mówisz
- jak to nie ważne ?! Proszę cię powiedz mi o co chodzi bo jak na razie to robisz ze mnie idiotę ! - krzyczy
- bo tu chodzi o mnie i o Zayna - mówisz cichutko siedząc na łóżku
- o ciebie i o Zayna ? a dokładniej ? - mówi siadając obok ciebie
- Harry ja ciebie kocham.. - mówisz powoli - ale.. musisz wiedzieć też, że wtedy jak byłeś ostatnio w Holmes Chapel to byłam z chłopakami na imprezie, zdradziłam cię.. - twój głos się załamuje - z Zaynem - dodajesz a po twoich policzkach spływają łzy.
Po tym jak to mu powiedziałaś myślałaś, że chłopak wpadnie w furie jednak ten siedzi tak samo jak wcześniej, bez ruchu i wlepia wzrok w podłogę .
- Harry - mówisz cichutko, zerkasz na niego. Chłopak odwraca głowę w twoją stronę, widzisz łzy w jego oczach
- dlaczego to zrobiłaś - pyta zachrypniętym głosem
- byliśmy pijani.. Harry ja- nie dokańczasz bo chłopak ci przerywa
- kochasz mnie - pyta a łza spływa mu po policzku
- tak - odpowiadasz krótko
- to mnie pocałuj tylko to ma być szczere - tych słów nie spodziewałaś się jednak robisz co ci każe.
- wiedziałem o tym - mówi cichutko z łzami w oczach
- jak to wiedziałeś - pytasz
- normalnie, wiedziałem, że inaczej się obydwoje zachowujecie odkąd wróciłem a kiedy się dowiedziałem, że byliście razem na imprezie to byłem w stu procentach przekonany. Wybacze ci pod warunkiem, że obiecasz że więcej razy mnie nie skrzywdzisz.
- obiecuje - mówisz z łzami w oczach
- kocham cię - dodaje
- ja ciebie też - odpowiadasz po czym Harry cię czule przytula.
Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak. Myślisz o ukochanej osobie przez trzy godziny a zapominasz o niej na dwie minuty i na tym to polega, na tym polega miłość , w której najważniejszą cechą jest zaufanie, wybaczenie drugiej osobie błędu który popełniła i zaufanie jej, że po raz drugi go nie popełni.

Iii ?? Mi osobiście się średnio podoba ale oceńcie w komentarzach. Zauważyłam, że coraz mniej komentujecie, nie wiem dlaczego może moje imaginy są coraz słabsze ? Nie dowiem się tego jeśli mi tego nie napiszecie. Napiszcie szczerze co sądzicie o moich imaginach i ogólnie o tym blogu, może da się coś zmienić. I mam warunek, że nie dodam już nowego imagina póki nie będzie pod każdym minimum 3 komentarze. A jeżeli nie będzie 3 komentarzy lub powyżej to nie dodam imagina nowego i będę zmuszona skasować bloga. Ta decyzja zależy wyłącznie od Was. 



6 komentarzy:

  1. A mi się imagin bardzo podoba ;) no i wogóle to uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :D i nie są coraz gorsze ale ja np. rzadko komentuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, tylko szkoda że nie umieściłaś opisu z nocy z Harrym ;3 hah wiem zboczona jestem ;p weny życzę i czekam na kolejny tak dobry jak ten ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. omg. jaki piękny. mam łzy w oczach ;-; <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥