Translate

wtorek, 13 listopada 2012

Harry


Polecam:
Od tamtego momentu minął już rok, choć czuje jakby to było wczoraj, każdego dnia wspominam to na nowo, takich rzeczy się nie zapomina. Pamiętam dokładnie co się w tedy wydarzyło to było koszmarne. Ty leżałaś taka niewinna, twoje zarumienione policzki stały się sine, oczy pełne blasku zamknęły się a serce przepełnione miłością przestało bić, kilka minut dzieliło cię między życiem a śmiercią, gdybym zobaczył cię wtedy wcześniej teraz byłabyś tu przy mnie, ale ciebie nie ma i przez to czuje jakby mnie też nie było.
Ten drań potrącił cię i odjechał dalej nie zdając sobie sprawy,że przez to innym zawali się cały świat. Jestem teraz sam w domu,płacze, czuje niesamowitą pustkę w sercu, tak bardzo cię kochałem, byłaś wszystkim,tylko ty dla mnie istniałaś a teraz,gdy nie mam ciebie nie mam nic.
- Harry ! - krzyczy
- o Zayn, co ty tu robisz i dlaczego krzyczysz - mówi wycierając łzy
- nie reagowałeś jak normalnie do ciebie mówiłem a wszedłem tu bo drzwi były otwarte - mówi siadając obok Harrego. - znowu płakałeś ? - pyta zerkając w jego oczy. - taa.. dzisiaj jest rocznica odkąd [T.I] odeszła - spuszcza głowę a po jego policzkach spływa strumień łez. - wiesz, że musisz zacząć żyć od nowa ? rozumiem, że ona była dla ciebie wszystkim, ale najwyższy czas żebyś znalazł sobie dziewczynę która żyje - mówi - nie chcę innej dziewczyny, chce [T.I] ! - krzyczy
- Ale ona nie żyje !!! - wstaje
- A co gdyby Perrie spotkało to samo teraz co [T.I] ?! Potrafiłbyś tak o niej zapomnieć i znaleźć sobie nową dziewczynę , potrafiłbyś ?!!!
- nie wiem - mówi ze spuszczoną głową.
- nie potrafiłbyś, gwarantuje ci to i nie życzę nikomu, aby musiał się tego przekonać a tak właściwie to na ciebie już czas - mówi Harry
- cześć - żegna się
-cześć - odpowiada.
Po tym jak Zayn wyszedł z mojego domu, znowu nastała cisza, znowu wszystko mi ciebie przypominało, znowu myślałem jak to by było gdybyś żyła.. czy był bym takim człowiekiem jakim jestem ? a może nie bylibyśmy już razem ? nikt nie zna na te pytania odpowiedzi. Wziąłem do ręki twoje zdjęcie, popatrzyłem jeszcze raz na twoją radosną twarz, łza zakręciła mi się w oku, odłożyłem zdjęcie i wyszedłem na spacer. Patrząc na te wszystkie zakochane w sobie pary widziałem nas jeszcze rok temu, byliśmy tacy sami.. Udałem się na cmentarz,na twój grób, ale przedtem kupiłem róże którą położyłem na płycie twojej mogiły. Rozmawiałem z tobą a właściwie to z samym sobą z nadzieją że mnie słyszysz, zawsze przy twoim grobie myślało mi się najlepiej dlatego chyba tylko to mi pomagało. Wróciłem do pustego domu, byłem zmęczony więc wziąłem szybki prysznic i położyłem się do łóżka,zasnąłem. Śniłaś mi się, byliśmy szczęśliwi, było tak jak kiedyś, ale przyśnił mi się także wypadek w którym zginęłaś, był mój płacz,płacz twoich rodziców,rodzeństwa, było dużo krwi a w tym wszystkim ty taka piękna choć martwa, leżałaś bez ruchu jak nigdy. Kto by pomyślał, że mój los tak się potoczy ? , że będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi aż w końcu jeden wypadek i mój świat legnie w gruzach. Przeklęta przeszłość zostawiła znak na ciele. Dlatego śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą..

Ughh jest nowy, mam nadzieje, że lepszy od poprzedniego :) . Przypominam o wysyłaniu imaginów na e-maila izunia32112@o2.pl  i  podam Wam jeszcze mojego twittera, jakby coś to pisać śmiało, zawsze follow back https://twitter.com/Izzzzy_real . A teraz oceńcie imagina proszę 

♥ :D

5 komentarzy:

  1. kurcze taki smutny ;c ale bardzo ciekawy i fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jaki smutas : (
    Masz wielki talent ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. suttas... ale i tak zajebisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Więcej z Haroldem proszę *___* < 3
    Szkoda tylko,że taki smutny...przyprawia mnie o łzy w oczach ;(
    Ale faktycznie masz wielki talent! ;)
    W wolnych chwilach zapraszam do mnie xxx

    http://onethingopowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo głębokie. Cudownie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥