Translate

środa, 26 grudnia 2012

Niall

Mogę już dodać nowy, teraz robię tak, że jak jest ponad 100 wyświetleń imagina to dodaje nowego:) Mi ten się nie podoba, z resztą chyba żadem mój imagin mi się nie podoba:D Miłego czytania! 
Od tamtego momentu minęły dwa tygodnie, dla niektórych to wystarczająco, aby pozbierać się po rozstaniu, jednak nie dla ciebie, ty ten obraz miałam ciągle przed oczami, jakby to było wczoraj, albo jeszcze dzisiaj i każdego dnia na nowo to przeżywasz. Jeszcze niedawno byliście parą idealną aż do momentu kiedy przestaliście się rozumieć. Nie chciałaś żyć osobno, bez niego, on zapewne też nie chciał, ale musiał, jest sławny, nie mógł żyć w stresie, nie mógł zawodzić fanów swoim złym humorem .
Po pewnym czasie uznałaś że mu nie zależy bo wy zawsze stawialiście uczucia na pierwszym miejscu, najwidoczniej wasza rozłąka poszła mu na rękę . W głowie miałaś same negatywne myśli a większość z nich była typu, że to była jego decyzja, że sam dobrowolnie z tobą zerwał, odkochał się .
Następnie zastanawiałaś się nad sobą co jest nie tak ? Za brzydka ? Za głupia ? Za mało atrakcyjna ? A może niewarta zaufania..
Za każdym razem myśli o byłym chłopaku wywoływały łzy.
Dzisiejszego dnia miała odbyć się gala na której miało być One Direction, mimo iż nie jesteś już z Niallem to postanawiasz iść choćby żeby popatrzeć  i zaproszenie dostałaś miesiąc temu jako VIP
*wieczór*
Wzięłaś relaksującą kąpiel po czym założyłaś wieczorową sukienkę do kolan, była dosyć obcisła, do tego czarne szpilki, naturalny makijaż, trochę biżuterii, z włosów utworzyłaś eleganckiego koka i byłaś już gotowa. Zabrałaś jeszcze torebkę i wyszłaś z domu.
Piski fanek słuchać było z drugiego końca ulicy. Po dotarciu do celu, zajęłaś miejsce na widowni . Po chwili zaczęły się występy, dosyć sporo ich było aż w końcu pojawili się oni choć twoja uwaga była poświęcona tylko Niallowi, mimo zerwania nadal go kochałaś . Wyglądał ślicznie, tak elegancko.
Chłopcy usiedli na wyznaczonych miejscach na scenie. Cicha muzyka wydobywała się z głośników aż w końcu usłyszałaś ich głosy, głosy aniołów..
Zaczęli śpiewać Little Things. Gdy rozpoczęła się zwrotka Nialla, twoje oczy się zaszkliły, a gdy uniosłaś wzrok zauważyłaś że chłopak wypatrzył cię na widowni i całą piosenkę nie odrywał od ciebie wzroku, krępowało cię to, próbowałaś na niego nie patrzeć, ale to było silniejsze od ciebie. Ze względu na łzy spływające ci po policzkach idziesz do toalety, aby poprawić rozmazany makijaż .
W tym samym momencie one direction zeszli ze sceny, inny udali się za kulisy, Niall pobiegł za tobą
- [T.I] czekaj! - krzyczał zza ciebie. Obczaiłaś jego sylwetkę wzrokiem, nie odzywałaś się.
- myślałem, że nie przyjdziesz, ale cieszę się że mogę cię dzisiaj widzieć, ślicznie wyglądasz - zarumienił sie
- dziękuje,ale właśnie miałam iść do domu, na razie - mówisz cichutko
- nie idź jeszcze , porozmawiajmy. [T,I] brakuje mi ciebie, proszę cię wróćmy do siebie, co ty na to - spytał
- Niall człowieku zostawiłeś mnie dwa tygodnie temu, nie obchodziło cię jak ja się czuje, nie odzywałeś się a teraz nagle wilka miłość ?! Nie wyobrażasz sobie nawet jak ja cierpiałam - krzyczysz
- wiem, przepraszam ,ale dopiero po rozłące uświadomiłem sobie jak ważna dla mnie jesteś .
- nie wiem, zastanowie się - mówisz oschle
- proszę - łapie cię za dłonie
- obiecaj że się zmienisz, że będzie bardziej obchodził cię mój los i że będziesz sie bardziej starał - mówisz ściskając najmocniej jak potrafisz jego dłonie
-obiecuje - mówi patrząc prosto ci w oczy po czym zatracacie się w pocałunku.
Ta przygoda z Niallem uświadomiła ci że czasami warto jest dać komuś drugą szansę bo nie wiemy kiedy sami będziemy jej potrzebować .

Nie będę przedłużała i napisze tylko żebyście komentowali bo to daje wenę na dalsze pisanie. No i Kocham Was ! Nie zapominajcie o tym < 3

8 komentarzy:

  1. Świetny jak zawsze! *_*
    Zapraszam również do mnie!
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/
    http://harrypottertujulia.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny , zreszta to twoj imagin woec inny byc nie mogl :* zapraszam do mnie www.psychicaldirectioners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest. Piękna miłość między nimi jest ;3 pisz dalej i nie przestawaj!
    @cranberry_horan

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje sukcesw i zycze dalszych

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to było słodkie <3

    po prostu warte komentowania i czytania tak samo <3

    tylko zróbcoś z tym głupim kodem :-C

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ♥

    Zgadzam się z koleżanką nade mną warty i czytania i komentowania <3

    bardzo serdecznie zapraszam Cię na blog, który piszę z koleżankami: http://one-dream-one-band-three-friends.blogspot.com

    Mam nadzieję, że wjedziesz ^^ . xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ogólnie podobał,ale zjebałaś (przepraszam za wulgarne wyrażanie się) koniec. Imag powinien być trochę dłuższy, lub przynajmniej kilkuczęściowy. I te słowa:"Zastanowie się.", nudne. Początek świetny, gdyby nie koniec, całość byłaby zajebista! ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥