Translate

wtorek, 11 grudnia 2012

Liam

Przepraszam, że nie polecam piosenki, ale nie mogłam dopasować żadnej ;O 

Jesteś dziewczyną Liama od pół roku. Dzisiejszy wieczór postanawiacie spędzić nieco inaczej niż każdy, dzisiaj chcecie go spędzić w gronie przyjaciół, dlatego zaprosiliście do siebie Harrego, Zayna z Perrie, Louisa z Elenor i Nialla. 
Około godziny dziewiętnastej wszyscy zjawili się w waszym domu. Śmiejecie się, bawicie, oczywiście napojów procentowych nie mogło zabraknąć .
Po kilku godzinach wszyscy są już wstawieni, Harry w pewnym momencie proponuję grę w butelkę, oczywiście wszyscy popierają jego pomysł . Wygięłaś się do tyłu i zgarnęłaś butelkę po wishy . 
Pierwszy kręcił Zayn, wypadło mu na Harrego . Chłopcy uśmiechnęli się do siebie 
- na całowanie gramy - spytał Zayn 
- niee - zaprotestował Liam . 
- taak, na całowanie - wtrącił się Niall . 
- no dobra - uśmiechnął się Zayn po czym rozglądał się po towarzystwie, kogo ma pocałować Hazza. 
- [T.I] ! Masz pocałować [T.I] ! - powiedział z uśmiechem . Spojrzałaś się jeszcze na Liama, jego mina mówiła '' nie rób tego '' . 
- szybko, chcę mieć to już za sobą - powiedziałaś z nadzieją na uspokojenie Liama. 
Harry przybliżył się ciebie, czułaś już jego oddech, jego gorące wargi były już tak blisko, zamknęłaś oczy po czym wasz pocałunek nastał. Było cudownie, zapomniałaś, że patrzą na was ludzie a w tym twój chłopak, nie chciałaś przystać, ta chwila mogła trwać wiecznie. Poczułaś ucisk na ramieniu, to była ręka Liama . 
Chcąc czy nie chcąc musiałaś oderwać swoje wargi od Harrego. 
Spojrzałaś na loczkowatego a ten się uśmiechnął . Jeszcze chwilę by to trwało a Liam wyszedłby z siebie. 
Cmoknęłaś go w policzek po czym z uśmiechem wyprostowałaś się i obserwowałaś dalszy ciąg gry. 
Hazza kręcił, wyszło mu na Nialla, ten miał całować się z Perrie. 
Gdy ci się zetknęli, widać było zazdrość w oczach Zayna, ale to tylko zabawa.
*następny dzień* 
Wstałaś ok. 7 rano, poszłaś do kuchni, siedział tam Liam.
- hej - przywitałaś się 
- hej - odpowiedział . 
- czemu już nie śpisz - spytałaś siadając obok niego . 
- nie mogłem spać. Mogłabyś mi wyjaśnić wczorajszy pocałunek z Harrym - spytał z chrypą w głosie
- Liam przestań to była zabawa. 
- zabawa taa.. ale jakoś ci pasowało . 
- znowu zaczynasz ?-spytałaś z odrazą 
- jakbyś nie dawała mi powodów to bym nie zaczynał - powiedział spokojnym głosem . 
- ale ja ci nie daje powodów, to była zabawa, o co ci chodzi ?!!. 
- przepraszam - powiedział łapiąc cię za dłoń. Uniosłaś na niego wzrok: 
- przepraszam, czasami jestem za bardzo zazdrosny, ale to dlatego, że tak bardzo cię kocham - tłumaczył się.
- też cię kocham, i o tym wiesz, nie mogłabym cię skrzywdzić . Za bardzo cię kocham - powiedziałaś z łzami w oczach. Liam widząc twoje zaszklone oczy przytulił cię chyba najmocniej jak potrafi. 
Czasami trzeba zwolnić tempo życia, zastanowić się czy czasami nie ranimy nieświadomie osób które kochamy..

Cześć!!! Już dawno nie było imagina o Liamie,ale staram się nadrabiać zaległości :) 
Mi osobiście się średnio podoba, ale tu nie moje zdanie jest ważne :) 
Proszę oceńcie czy Wam się podoba czy nie. Możecie oczywiście zastawić mi link do swojego bloga a na pewno wejdę i skomentuję! I jeszcze dodam, że komentarz nie musi być krótki, możecie mi się tu rozpisać na tyle ile chcecie. Kochaaam Was ! < 333


3 komentarze:

  1. Mi sie podoba strasznie jak zawsze zreszta wiec to nei nowosc! Imagin jest tak zajebiscie napisany ze juz nie wiem za kim jestem najierw za liamem ,mpktem chcialam zeby to z harrym si ejakos rozwinelo, ale nastepnie znowu bylam z laimem i cieszylam sie ze sie na nia w koncu nie obrazil... Dziewczyno co ty robisz z moimi emocjami!
    Pisz dalej :*
    Ps. W tym tygodniu dadamy nowe imaginy, narazie bd takie jakby neutralne ale piszemy juz nastepne takie + 18 www.psychicaldirectioners.blogspot.com
    @IneedYou__1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś totalna i nieprzejmuj się jak nie ma kom. ponieważ dużo osób które to czytają nie mają konta na bloggeri...
    Ale jeśli ci da wenę to jesteś mistrzowska jak czytam twoje imaginy to czuję się jagby były o mnie.
    Jesteś Boska czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ten imagin jest Z A J E B I S T Y !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥