Translate

piątek, 21 grudnia 2012

Ekheem...

Będę pisała to co chcę Wam powiedzieć w punktach :
1. Na początku baardzo ale to bardzo dziękuje za tyle komentarzy pod ostatnim imaginem. Kocham Was so much! <3
2. Przepraszam że tyle czasu nie dodaje imagina ale wyjaśnię to w 3 punkcie :D
3. Nie mam weny i nie mam czasu ostatnio na bloga bo porządki do świąt i wgl. ale teraz przez przerwę świąteczną postaram się coś dodać . 
4. Myślałam żeby z kimś prowadzić tego bloga ,ale nikomu nie mogę ufać, rozumiecie.. 
5. Mam nadzieję, że wytrzymacie jeszcze trochę, naprawdę nie długo i mi coś wpadnie do głowy i wymyślę coś nowego na imagina . Prawda, że dacie mi czas ? Proszę! .X
6. Wesołych Świąt skarbki <3
7. Skomentujcie to, byle czym,  lubię komentarze :D I przypominam, że możecie w komentarzach polecać swoje blogi a na pewno wejdę i skomentuje :)

5 komentarzy:

  1. Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. :)


    zapraszam do mnie i wesolycg swiat

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych :* zycze Ci zebysmy sie spotkaly na koncercie w polsce w 1 rzedzie :) i zebys mialal wene, ( ja tez jej ostatnio nie mam...) @IneedYou__1D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każdy siedzi 24 h na dobe więc przynajmnjej ja rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  5. wesołych świąt ale tearz chyba wielkanocnych. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥