Translate

czwartek, 30 sierpnia 2012

Harry

- Harry wstawaj
- Czekaj jeszcze tylko chwilkę 
- Harry majtki mi się skręciły, mógłbyś pomóc mi je rozprostować - po tych słowach Harry wstał jak poparzony
- no i gdzie te majtki - pyta zaspany 
- nie ma żadnych majtek musiałam jakoś cię zgonić z tego łóżka, dzisiaj zdajesz na pawo jazdy nie pamiętasz  - rzucasz w swojego chłopaka poduszko po czym wychodzisz z pokoju. ,, śniadanie gotowe '' - słychać głos z dołu tak to Niall właśnie przygotował jajecznice. Minęły 4 godziny czekaliście w domu z niecierpliwością  aż Harry wróci. Drzwi uchylają się 
- zdałem - drze się na cały głos Styles
Po tym jak wszyscy złożyli mu gratulacje masz pewien pomysł
- a może by tak na imprezę pójść w końcu jest okazja- wszystkim twój pomysł się spodobał . Minęła godzina i wszyscy byli gotowi po 20 minutach dojechaliście na miejsce, wszyscy dobrze się bawili, wznosili toasty na cześć Harrego no i tym samym ten się najbardziej upił. Ok. 3:00  wróciliście do domu. Otworzyłaś lodówkę wyjęłaś mleko, chciałaś je nalać do szklanki jednak twój stan na to nie pozwolił i zaczęłaś lać koło niej
- oops - zaczęłaś się śmiać, zaciągnęłaś jeszcze jedną fajkę i oparłaś się o blat szafki
a może małe co nie co - uśmiechną się łobuzersko
- Daj sobie spokój to jeszcze dziecko - oznajmił Liam
- no właśnie a dzieci sexu nie mogą uprawiać
- skoro nie mogą to też nie mogą palić - puścił ci oczko - no to jak - pyta sie Harry
- a jeśli pójdę z tobą do sypialni to nie będę musiała sprzątać tego mleka
- no skoro ze mną pójdziesz to nie - podszedł do ciebie Styles, wziął cię na ręce i przeprowadził przez próg sypialni.
Nie muszę chyba pisać co się tam działo ? :D a mleko posprzątał






Sorki że taki krótki, ale był pisany na szybko nudziło mi się więc wpadłam na pomysł napisania imagina :) oceńcie , wolicie krótsze imaginy tak jak ten czy długie <3


3 komentarze:

Dziękuje za komentarz ♥