Translate

niedziela, 26 sierpnia 2012

Louis

Z Louisem jesteście najlepszymi przyjaciółmi od piaskownicy dzisiaj Lou zapowiedział swoją wizytę i ma wpaść do ciebie na jakiś film. Ubrałaś sie przygotowała popcorn, dzisiaj zamierzałaś Louisowi wyznać prawdę czyli że darzysz go uczuciem silniejszym niż jest przyjaźń, bardzo się stresowałaś, godzina przyjścia Louisa się zbliżała,  bardzo zależy mi na nim, nie chcę go stracić przez głupie gadanie,a co jeśli on nie czuje tego co ja i się tylko zbłaźnię - miliony myśli miałaś w głowie. Postanawiasz przećwiczyć się przed lustrem
- Louis wiesz bo jaa..- niee to nie to, a może Louis ja wiem że jesteśmy przyjaciółmi ale ja chyba czuje coś silniejszego do ciebie - niee to też nie , kilkadziesiąt prób i nadal nic, bardzo się stresowałaś Louis miał przyjść za 10 minut. Postanowiłaś, że lepiej będzie jak nie będzie żadnych przygotowań, ustalonej wersji, że po prostu powiesz prosto z serca w prost. Wychodzisz z łazienki jakby nigdy nic a tu na kanapie siedzi Louis
- Louis co ty tu robisz miałeś przyjść później- pytasz zdezorientowana
- wiem, ale nie mogłem się doczekać no i było wart- chłopak puszcza ci oczko
- ale czego się doczekać i co było warto- żądasz wyjaśnień jednak Louis podchodzi do Ciebie i całuje lekko w usta nie przeszkadza ci to bo w końcu go kochasz, jednak pytasz
- a to za co ? - pytasz z lekkim uśmiechem
- za to że była i jesteś moją najlepszą przyjaciółką - chłopak uśmiecha się głupkowato
Zamurowało cię i postanawiasz nic nie odpowiadać, niech on ciągnie rozmowę
- Jesteśmy przyjaciółmi więc mogę powiedzieć ci mój sekret - pyta
- jasne - oznajmiasz z załamaniem w głosie
- a więc wyznam ci to w czysto przyjacielskiej relacji
- Louis gadaj rzesz co chcesz mi powiedzieć - pytasz w nerwach
- kocham cię - oznajmia po czym zaczyna śmiać
- aa. wiesz zatkało mnie bo ja chciałam ci - jednak przerywa ci
- wiem co chciałaś to wszystko co mówiłaś do lustra w łazience to słyszałem
Pozostajesz bez słowa i rzucasz się na chłopaka
- ej co jest - pyta roześmiany Louis
- muszę cie ukarać za podsłuchiwanie - zaczynasz się śmiać po czym namiętnie całujesz swojego nowego chłopaka




1 komentarz:

Dziękuje za komentarz ♥