Translate

środa, 22 sierpnia 2012

Zayn

Zayn jest twoim chłopakiem od pół roku dzisiaj siedzicie razem w pokoju przed laptopami, rozmawiacie jednak w pewnym momencie Zayn zamknął ze złością laptop i wybiegł z pokoju bez słowa. Wstajesz i idziesz za nim bo nie wiesz co się dzieje jednak ten zamknął się w pokoju obok
- Zayn co się stało dlaczego wyszedłeś z pokoju bez słowa i tu wszedłeś 
- chcę zostać sam
- Ale tak bez wytłumaczenia co się stało coś cię boli - pytasz
jednak ten już nie odpowiedział, postanawiasz sama się jakoś tego dowiedzieć więc otwierasz jego laptop włączasz historie aby zobaczyć na jakiej stronce ostatnio był tak to twitter, dokładnie czytasz każdego tweeta którego Zayn otrzymał, jesteś w szoku ,, dlaczego aż tyle hejtów co on zrobił '' - pomyślałaś. Jednak z teeta na tweet wszystko się wyjaśnia i jeszcze zobaczyłaś ten filmik zachciało ci się płakać ,, jak on mógł '' - ciągle o tym myślałaś . Z łzami w oczach idziesz spowrotem pod drzwi pokoju w którym zamkną się Zayn 
- Zayn proszę otwórz ja już wszystko wiem - mówisz przez łzy
Drzwi uchyliły się, weszłaś i zobaczyłaś Zayna leżącego na łóżku był skulony i płakał usiadłaś koło niego i bez słowa spędziliście około dwóch minut w końcu Zayn przemawia
-przepraszam ja nie chciałem, byłem tak pijany że nic z tego nie pamiętam. Normalnie wchodzę na twittera a tu tysiące pretensji do mnie dopiero stamtąd wiem co zrobiłem .
Po słowach Zayna znowu zapanowała cisza, postanawiasz ją przerwać i przytulasz leżącego chłopaka 
- Już dobrze, kocham cię - oznajmiasz wtulona w chłopaka
- nie gniewasz się 
- nie - mówisz 
Minęły dwie godziny i Zayn znowu usiadł przed laptop, włączył twittera 
- i co mam im teraz na to wszystko odpisać- pyta 
- to tylko od ciebie zależy 
- Nie może być tak że jak wszystko jest dobrze to jest i love you Zayn a jak jeden błąd to mnóstwo hejtów,  napisze dwa pożegnalne tweety i  usunę twittera , tak, tak będzie najlepiej . I tak zrobił po czy podszedł do ciebie i mocno przytulił 
- kocham cię

Tatki imagin w temacie, mam nadzieję że nikt z was nie wysłał hejta do Zayna po tym filmiku ? Ja nie wysłałam ani jednego i dobrze mi z tym, Zayn usunął twittera aby zakończyć kłótnie ale to nic nie dało. Ok, ok to teraz oceńcie tego imagina.

5 komentarzy:

  1. nie mam zamiaru go hejtować ponieważ to jego życie i i tak będzie robił to co będzie chciał . a po drugie tamtego wieczoru podobno ochroniarze zostali pod pokojem Zayna a tej dziewczynie kazali iść i już tam nie przychodzić więc jak dla mnie sprawa wyjaśniona

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie wysłałam i nie wyśle do niego hejta te osoby co tak robiły są poprostu okropne.
    a co do imaginu to baardzo fajny, najlepszy ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn znowu ma twittera. :)
    Nigdy do niego nie wysłałam żadnego hejta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥