Translate

piątek, 1 lutego 2013

Harry


Obudziłaś się 0 12 w południe, najchętniej przespałabyć cały dzień no ale obowiązki wzywają .
Spojrzałaś na telefon, miałaś wiadomość od Harrego pytał  co u ciebie słychać - nic mu nie odpisujesz mimo, że zawsze to robiłaś . Dzisiejszy dzień nie jest zwykły, są dzisiaj urodziny twojego chłopaka dlatego nie chcesz mieć z nim na razie kontaktu chcesz żeby myślał że zapomniałaś choć tak naprawdę chcesz mu zrobić wieczorem niespodziankę. Myślałaś dosyć długo jakby tu go zaskoczyć i doszłaś do wniosku, że zrobisz mu imprezę oczywiście potrzebowałaś pomocy chłopaków.
Zadzwoniłaś do nich, wszyscy byli zadowoleni i popierali twój pomysł. Niall ma skombinować jedzenie, Louis alkohol, Liam przygotować dom a ty i Zayn zajęliście się zapraszaniem ludzi.
Podczas gdy trwały przygotowania ty wyrwałaś się na miasto w poszukiwaniu prezentu dla Hazzy .
Poczułaś wibracje w kieszeni, dzwonił Hazza
- hej - wita się
- hej - odpowiadasz
- czemu nie odpisujesz jak do ciebie pisze ? - pyta
- nie mam na koncie - skłamałaś
- a no dobra.. a co robisz ?
- a wiesz.. jestem u koleżanki muszę kończyć papap - skłamałaś po raz kolejny. Chłopak nic już nie odpowiedział tylko się rozłączył, było ci go szkoda bo on myśli że zapomniałaś o jego urodzinach .
* wieczór *
Goście zaczęli się schodzić, dom był już gotowy do imprezy .
- Zayn daj mi swój telefon na chwilę - mówisz wyciągając rękę
- po co ci ? - pyta zakłopotany
- bo musze do Harrego napisać żeby przyszedł
- a swojego nie masz ?
- mam, oj weź dawaj i nie marudź - puściłaś mu oczko po czym napisałaś ho Harrego że ma do ciebie przyjść.
* dzwonek do drzwi *
zgasiliście światło, wszyscy się pochowali a ty poszłaś otworzyć drzwi, Harry stał w nich bardzo niepewnie
- hej - pocałowałaś go po czym zaprosiłaś do środka.
Po przekroczeniu progu wszyscy wyskoczyli zza mebli i zaczęli śpiewać sto lat. Harry widać było że kompletnie się tego nie spodziewał, na koniec wszyscy zaczęli wręczać mu prezenty oraz składać życzenia, przyszedł czas na ciebie
- myślałem że zapomniałaś - mówił w szoku
- nie mogłabym zapomnieć - uśmiechnęłaś się do niego
- mam coś dla ciebie - dodałaś wręczając mu naszyjnik
z wygrawerowanym napisem '' together ''
- patrz ja mam taki sam - mówiłaś wyjmując zza bluzki swój identyczny z napisem '' forever ''
- na zawsze razem - mówił z łzami w oczach.
- dokładnie - przytaknęłaś
- dziękuje - pocałował cię namiętnie.
Po trzech godzinach wszyscy byli już wstawieni. Jednak wszystko musi się kiedyś skończyć i imprezy nadszedł koniec, wszyscy rozeszli się do domów, Hazza też chciał wychodzić jednak gdy był już przy drzwiach ty pociągnęłaś go za rękę
- a pan gdzie się wybiera - mówiłaś z figlarnym uśmieszkiem
- do domu - odpowiedział z uśmiechem na twarzy.
- do domu możesz iść jutro, dzisiaj jest twój dzień i my go jeszcze nie skończyliśmy - uśmiechnęłaś się łobuzersko.
Chłopak nic nie odpowiedział, patrzył ci się w oczy
- Styles nie mów że nie masz ochoty - powiedziałaś zaczęłaś się śmiać  po czym Harry wpił się w twoje usta. Całując się powędrowaliście do sypialni gdzie dokończyliście imprezę ale tyko we dwoje...

Skomentuj ładnie proszę:)
Komentarze są bardzo ważne bo gdy ich nie ma to mam wrażenie że pisze sama dla siebie;(
Proszę skomentuj może być tylko '' fajne '' lub '' chujowe '' , ale wyraź swoją opinię proszę < 3

14 komentarzy:

  1. Najlepszy ten moment z naszyjnikiem i w ogóle cały imagin fajny <3 Masz talent!!
    ps: zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne! Bardzo mi się podoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D :D:D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ta końcówka był świetna xD taka taka fajna xD ten sarkam w jej "głosie xD" poprostu swietne! masz talent ale to juz wspominalam chyba kiedyś xD wg ostatnio zaniedbalam twojego bloga za co bardzo przepraszam i obiecuje poprawe xD
    @IneedYou__1D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahahh fajnyy ;) tylko ja bym Niall'owi nie powieżała jedzenia hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Ja też bym Niall'owi jedzenia nie powierzała, bo zanim doniesie to wszystko zje :D ale tak to imagin niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. total fantastic ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥