Translate

czwartek, 7 lutego 2013

Niall

Weekend jak weekend jest sobota rano, niedawno wstałaś chodzisz jeszcze w piżamach, ale już to zmieniasz i zakładasz czarne rajstopy, na to jeansowe krótkie spodenki i wciągasz w nie szarą bluzkę, włosy rozpuszczasz, robisz delikatny makijaż i jesteś gotowa do wyjścia, zakładasz buty,kurtkę i wychodzisz z domu, idziesz do swojego przyjaciela. Nienawidziłaś tego, że musisz spotykać się z nim tylko w weekendy i to po kryjomu bo twój chłopak Niall go nie trawi, on nie wierzy w przyjaźń damsko-męską z resztą to dobrze go rozumiałaś dlaczego jest przeciwko twojej przyjaźni z Mattem bo dziewczyna z którą spotykał się wcześniej zdradziła go ze swoim przyjacielem, Niall po tym bardzo cierpiał dlatego u ciebie nie toleruje twojego przyjaciela choć bardzo wiele razy upewniałaś go, że kochasz tylko jego a Matt to tylko przyjaciel nic więcej.
Przemieszczasz się małymi uliczkami aż w kocu dotarłaś do celu i jesteś już przy jego drzwiach, dzwonisz, po chwili drzwi się uchylają a zza nich wychyla się Matt.
- hej - witasz się
- hej - odpowiada - fajnie, że przyszłaś ,wchodź - mówi otwierając szerzej drzwi.
- to co robimy - pytasz trzęsąc się jeszcze z zimna.
- przygotowałem trochę filmów to je obejrzymy - krzyczy z kuchni gdzie zapewne przygotowuje ci ciepło herbatę na rozgrzanie się . Tak jak myślałaś, po chwili widzisz Matta niosącego dwa kubki herbaty.
- proszę - wręcza ci kubek
- dzięki - odpowiadasz po czym zaczynacie oglądać film.
Oglądanie przerwał ci dźwięk smsa, wyciągasz telefon i czytasz '' jesteś w domu ? mogę do ciebie wpaść ? ''
- kto to - pyta
- Niall - wymamrotałaś
- znowu cię kontroluje - stwierdza
- nie kontroluje mnie tylko sie pyta gdzie jestem i przestań bo wiesz jak jest.. - odpowiadasz po czym odpisujesz ,, nie ma mnie w domu, ale ja wrócę niedługo to możesz przyjść ''
Wracacie z powrotem do oglądania filmu, śmiejecie się, wygłupiacie, tak jak zawsze gdy się spotkaliście.
Po chwili zaczynacie bitwę na poduszki, twoje włosy wyglądają jakby nie były czesane przez tydzień, są wszędzie, Matt też nie wygląda lepiej. Zabawę przerywa wam dzwonek do drzwi
- kto to może być - pytasz odkładając poduszkę
- nie wiem, zobaczę - odpowiada po czym idzie otworzyć drzwi.
- Niall ? - pyta ze zdziwieniem po czym ty od razu podbiegasz do drzwi
- nie przeszkadzam wam ?- mówi Niall z sarkazmem w głosie .
- co ty tu robisz? - pytasz ogarniając włosy
- byłem u ciebie i twoja mama powiedziała , że jesteś u swojego przyjaciela. Dlaczego tu przychodzisz przecież rozmawialiśmy o tym - mówi wpatrując się w ciebie.
- Matt zostaw nas samych na chwilę - mówisz po czym chłopak idzie na górę.
- Niall ja nie potrafię wybrać pomiędzy tobą a nim, ciebie kocham a z nim przyjaźnię się od piaskownicy ja nie wiem o co ci chodzi - mówisz z zakłopotaniem
- chcę by w końcu było dobrze, nie chcę z nim konkurować , nie chcę.. - mówi z łzami w oczach .
- nie musisz z nim konkurować. Zrozum, że Matt to tylko przyjaciel - mówisz
- nie ma czegoś takiego jak przyjaźń damsko meska - mówi opuszczając głowę
- jest! I nie rozmawiajmy o tym bo i tak nie dojdziemy do porozumienia - mówisz zdenerwowana
- jak zawsze.. niczego nie chcesz wyjaśnić tylko '' nie rozmawiajmy o tym '' i już i myślisz że jest po sprawie, nie wiesz co ja czuje gdy wy jesteście razem, nie wiesz.. już raz przeszedłem coś takiego nie chcę więcej razy - mówi z podniesionym głosem
- nie będzie tego drugiego razu, mówie to po raz ostatni Matt to tylko przyjaciel rozumiesz ?
- może - mówi cichutko
- tak czy nie  ? - podnosisz jedną brew
- Ale.. - zaczyna jednak nie pozwalasz mu dokończyć i wpijasz się w jego malinowe usta
- stęskniłam się za tobą - szepczesz mu do ucha po czym ubierasz się i wychodzisz z domu w objęciach swojego chłopaka.

Oghh.. wybaczcie mi też jest taki słaby :<
CZYTASZ = KOMENTUJESZ
Proszęę.. niech każdy ale to każdy kto czytał tego imagina to niech skomentuje ten jeden raz niech skomentuje każdy kto go czytał proszę, tylko jeden raz niech wszyscy skomentują, to dla mnie bardzo ważne.. proszę <3
Myślałam też nad zmianą wyglądu bloga. Co o tym sądzicie ?


13 komentarzy:

  1. kocham Niall'a, chciałabym więcej imaginów z jego udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award na moim blogu crazyworld1000.blogspot.com, zapraszam serdecznie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny naprawde ciekawy ;3 juz myslałam ze z nim zerwie xD
    http://onedirectionfouryou.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny :)
    myślałam że się rozstaną xd

    OdpowiedzUsuń
  5. super = uwielbiam Niall'a

    OdpowiedzUsuń
  6. Superaśny
    Najbardziej lubie z niallem.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten twój blog. :D Podoba mi się. :) Ciekawy, a najbardziej podobają mi się te z Niallem <3. Heeh. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥