Translate

środa, 27 lutego 2013

Harry

Zlikwidowałam już kod przy dodawaniu komentarzy, zmobilizowała mnie do tego: BeautyMonster ♥



Nie było mnie od dwóch tygodni w domu, to przez trasę, ale teraz mamy przerwę dlatego po tym jak wróciłem do domu, umyłem się, przebrałem i pobiegłem do domu mojej dziewczyny, chciałem zrobić jej niespodziankę, stęskniłem się za nią bardzo. Po drodze kupiłem wielki bukiet czerwonych róży, uwielbiała je dostawać . 
Stałem po drzwiami, dzwoniłem dzwonkiem, zrezygnowany chciałem wracać lecz w ostatniej chwili drzwi się otworzyły, natomiast nie otworzyła ich moja dziewczyna tylko jakiś obcy koleś . 
- kim jesteś - spytałem od razu 
- lepiej mi powiedz kim ty jesteś - odpowiedział z kpiną w głosie
- jest [t.i] - spytałem ponownie
- jest a co - odpowiedział pytaniem 
- chcę się z nią widzieć - powiedziałem przepychając chłopaka w drzwiach.
- może trochę grzeczniej - warknął. 
Wchodząc do mieszkania zauważyłem [t.i] wchodzącą do pokoju w którym byłem, była ubrana w koszulę nocną. 
- Harry co ty tu robisz - wyglądała jakby zobaczyła wilka, przestraszyła się. 
- powiesz mi do cholery co tu się dzieje i kim on jest - krzyknąłem wskazując na chłopaka który przyglądał się całemu zdarzeniu.
- Harry to nie tak myślisz - mówiła łapiąc mnie za ramię, odepchnąłem jej dłoń. 
- [t.i] mówiłaś że z Harrym nic cię już nie łączy - wtrącił nieznajomy. 
- nie, nie wierzę - objąłem twarz dłońmi . 
- bo ja kocham was obydwóch - zaczęła płakać 
- czyli jak ja byłem w trasie to spotykałaś się z innym - spytałem spokojnie.
[t.i] przytaknęła tylko. Umieściłem na niej spojrzenie pełne żalu i goryczy, do moich oczu napłynęły łzy. 
- Jak mogłaś?! - krzyknąłem rzucając kwiatami o podłogę 
- Harry wytłumaczę ci to - mówiła 
- Nie chcę twoich wyjaśnień! To koniec, spieprzyłaś wszystko co było między nami - trzasnąłem drzwiami i opuściłem jej mieszkanie. 
Wracając  zachowałem kamienną twarz, dopiero w domu wszystko we mnie pękło, nie oszczędzałem łez, które nie przestawały spływać mi po policzkach. Leżę w łóżku i się zastanawiam co zrobiłem nie tak, dlaczego pokochała innego, dlaczego nie byłem dla niej dość dobry. Nikt nie był taki jak my, szliśmy razem przez burzę,wspieraliśmy się, wszystko to co mieliśmy przepadło, chciałem dać jej wszystko na co zasługiwała, wiem, że nie znajdę już drugiej takiej miłości. Wytarłem łzy i wstałem, poszedłem do barku i wyjąłem butelki z alkoholem. 
Jedyne o czym myślałem to aby się upić i aby ten cholerny ból sobie odszedł. Chciałem dać jej wszystko co mam a ona mimo to mnie odrzuciła - pomyślałem przechylając butelkę . 
I tak minął mój wieczór, rano obudziłem się, obok mnie leżały butelki. 
Moje serce było rozdarte na miliony kawałeczków, w głowie była tylko ona, tylko szkoda że w jej głowie nie byłem tylko ja.. 
Ten najdłuższy most, który nas łączył , gwałtownie się zburzył, już nie ma żadnej drogi. Twój rzut w tarczę cierpienia - sam środek. 


Jeśli czytacie to komentujcie proszę. 
Jeśli wam się nie podoba to to napiszcie, jeśli wam się podoba to też to napiszcie. Piszcie wszystko. Komentarze mogą być króciutkie ale i długie, lubię je czytać . :) 
Mój ask: http://ask.fm/GoCrazyCan Jakby coś to możecie śmiało pisać! :3
I przepraszam , że imagin taki jakiś dziwny wyszedł >.< 


19 komentarzy:

  1. ta piosenka idealnie pasuje do tego imagina! aż sie poryczałam :,( imagin jeden z najlepszych jakie czytałam , piekny :) pięknie proszę , zrób nesta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! , jeszcze ta piosenka .. SUPER!!
    Zapraszam > http://liveitssohard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jemu serio suuper :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten imagin jest cudowny, na dodatek ta piosenka i jeszcze ten płaczący Harry to w ogóle, naprawdę super :) Pozdrawiam, Julaa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny imagin nie mogę doczekać się kolejnego. Mam malutką prośbę napisałabyś drugą część tego imagina ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zapraszam tez do nas: http://highlander333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świety
    Napisz drugą częć tego imagina, proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo fajny imagin, nie wiem czemu nie jesteś zadowolona?! Świetnie opisałaś uczucia Harry'ego na samym końcu opowiadania. Szkoda, że takie krótkie i nie pociągnęłaś tego dłużej, ale i tak cieszę się, że napisałaś.
    Chciałabym cię, oraz wszystkich innych czytelników, zaprosić na bloga, którego założyłyśmy wraz z przyjaciółką. Są to imaginy o chłopakach z 1D! Mamy nadzieję, że zajrzycie i zostawicie po sobie ślad. A może wam się spodoba i zostaniecie na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawde super piszesz fajnie by bylo gdyby byla 2cz.
    VICKY*o* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Popłakałam się :'( Smutny ale zajebisty! Piosenka świetnie dobrana :) Więcej takich tylko wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzruszyłąm się to jest naprawde piękny imagin! choć taki krótki to piękny... doskonale opisałaś uczucia, i idealnie dobrałaś muzyke :* dziękuje Ci za ten imagin
    Twoja fanka @IneedYou__1D

    ps napisałąm nowego imagina o Lou :) wpadaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutny :( Wzruszylam sie... I jeszcze piosenka Justina.. Ahh, :'(
    -@andzelikaab


    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju cudowneee <3
    przepraszam, że nie komentuje twoich imaginów ale ja je dosłownie chłonę i zamiast komentować lece szybko czytać następny... po prostu uwielbiam tego bloga - przeczytałam prawie wszystkie posty - chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały blog ale..... bedzie ciag dalszy tej historii???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥