Translate

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Krótkie imaginy

Sieeemka :D
Mi się dzisiaj zaczęły ferie co oznacza więcej czasu dla bloga czyli dla Was < 3
Wracając do imaginów:



1.Harry bierze twój telefon i usuwa wszystkie numery chłopaków z książki telefonicznej : Nie potrzebujesz jego, nie potrzebujesz jego ….

2.*15 lat później* WIADOMOŚCI: Larry to najczęściej nadawane dzieciom imię na całym świecie! Nikt niestety nie zna przyczyny tej popularności.

3. Niall:Kurwa! Co mi tu napiwki wrzucają, ja chce kurwa kanapke! Harry:Nie pierdol, patrz jaka laska! Zayn:to moja babcia...


4.  Harry: niestety. Muszę ci wlepic mandat. Jesteś zbyt seksowna!

5. Rodzice:Musisz się uczyć. Nauczyciele: Musisz się uczyć. Przyszłość: Musisz się uczyć. Twitter:Nie słuchaj ich. Ja:Oczywiście, panie.

6. 1D jako nauczyciele. Harry: Widzimy się na zajęciach dodatkowych po lekcjach w moim gabinecie, mrr...

7. *trudne sprawy* Harry: Zaczęły mnie pociągać młodsze dziewczyny.

8. 1D jako uczniowie. Zayn: Proszę pani co trzeba zrobić gdy wychodzi komuś pała na semestr ? Lou i Harry: Kupić większe spodnie !

9. Ty: Hazza ! Harry: no ? Ty: masz na coś ochotę ? Harry: no pewnie Ty: to chodź do góry Hazza: http://4.bp.blogspot.com/-MqUTE4cGI8Q/T8zNC_BzzfI/AAAAAAAAAfA/Z0JOIkYiEDY/s320/aa.gif

10. *WALENTYNKI. HARRY DAJE CI KWIATY* Hazz: Dla najpiękniejszej kobiety świata! Ty: Awww! Dzięki! Hazz: Ok. Ok. A teraz zanieś to swojej mamie.

11."Kto to One Direction?" Hejter:Geje. Normalny czlowiek:Piosekarze. Fan:Moi idole. Directioner:Moj caly swiat, moje zycie, moja inspiracja.

12. "Ogólnie to ja, Harry Styles nie mam konkretnego typu dziewczyny" ehe ehe ehe, mów dalej Styles. :D https://www.facebook.com/photo.php?pid=1162124&l=97c254723e&id=213569935364596

13. 'Harry jest typem chłopaka, który będzie kupować ci tampony kiedy masz okres i masować twój brzuszek gdy będzie bolał przez całą noc'

14. Harry: Nie byłem aż tak pijany! Reszta 1 D: Powiedziałeś, że ożenisz się jedynie z Polką. Harry: No to mówię, że nie byłem pijany! 

15. JEDZIESZ Z ZAYNEM MOTOREM 100 KM/H Z: Sikasz? T: Nie. 200 KM/H Z: Sikasz? T: Nie. Z: Jak ci powiem, że jedziemy bez hamulców to się zesrasz!

To by było na tyle:D Imaginy są brane niektóre z twittera (: . Czytasz = komentujesz . Dziękuje.
Który Wam się najbardziej podoba ? I napiszcie w komentarzu czy wierzycie w Larrego bo jeśli tak to dodam notkę przeznaczoną Larremu a jeśli nie wierzycie to rzecz jasna nie dodam :< 
Kooocham Waaas < 3


13 komentarzy:

  1. swietne imaginy. szczerze nie wiem krtoruy najlepszy;, bo KAZDY jest wspanialy. ;3

    Larry?
    TAAAAAAAAAAAAKKKK! 100000%
    jestem za. pisz ta notke, bo uwielbiam Larrego


    pozrrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hary, harry, harry harry i harry ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste maliny...ale szczególnie za gustowałam w 15 i 13 <3 trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej ja 10 lat wieńce trochę uważaj ok ale jakby co wanny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej podobnyh do 13 !
    <3 . Larry ? Jasne !.!

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm a larry shiper beach !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm a larry shiper beach !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Larry nie istnieje zrozumcie to chłopacy temu zaprzeczyli!!!
    ubzduraliście sobie coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram cię ! <3

      Usuń
    2. Popieram !!!

      Ps. Zapraszam do komentowania i obserwowania xx http://one-direction-4ever-and-ever.blogspot.com/

      Usuń
  9. fajny był 1 i 2

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥