Translate

piątek, 18 stycznia 2013

Louis



Siedziałaś w domu i się nudziłaś, gdy w końcu dostałaś sms-a od swojego chłopaka ,, przyjdź do mnie nie długo, zjemy razem kolację '' uśmiechnęłaś się leciutko sama do siebie i odpisałaś ,, będę za 30 minut '' .
Wyrwałaś się z bezczynności i zaczęłaś się szykować, założyłaś czarną sukienkę http://snobka.trailer.sds.o2.pl/b3564304b86ec3b6ef2713dcb922faf9d1ff422c do tego czarne buty na koturnie, włosy rozpuściłaś i zrobiłaś sobie delikatne loki, do tego naturalny makijaż i byłaś gotowa.
Bardzo lubiłaś spędzać wieczory z Louisem, one was zbliżały do siebie ,dlatego bardzo się cieszyłaś że za chwilę znowu go zobaczysz. Po dotarciu na miejsce Lou otwiera ci drzwi do swojego domu
- hej piękna - wita się całując cię w policzek
- hej, a to nie będziemy sami? - pytasz wyglądając na Nialla i jakąś dziewczynę siedzących w salonie
- no właśnie nie, sam się dopiero dowiedziałem, to będzie podwójny wieczór - zaśmiał się po czym przeszliście dalej
- cześć - przywitałaś się po czym w czwórkę usiedliście do stołu i zaczęliście jeść kolacje
- więc jesteście parą? - wyleciał Louis z pytaniem jak Filip z Konopi, ty widząc zakłopotanie Nialla po tym pytaniu zamierzasz ratować sytuację
- przepraszam Louis jest bez wychowania - wymuszasz lekki uśmiech
- ale za to ma uczucia! - powiedział oburzony.
Po godzinie zapoznawania się z nową '' koleżanką '' blondyna mimo iż było już ciemno postanawiasz z swoim chłopakiem wyjść na spacer
- całkiem fajna ta jego dziewczyna prawda? - pyta Lou
- taaak, wydaje się być miła, najważniejsze żeby się dogadywali - odpowiadasz.
- przepraszam cię za to, nie wiedziałem, że będzie to podwójna randka, chciałem ten wieczór spędzić tylko z tobą - mówi patrząc w twoje zielone oczy które całe się świecą od lampek na dworzu.
- nie przepraszaj, przecież nie wiedziałeś, ale w sumie nie było tak źle  uśmiechasz się po czym twoje ciało oblegają zimne dreszcze które jak zwykle zauważa twój nadopiekuńczy chłopak
- zimno ci? - pyta zakłopotany
- troszeczkę - odpowiadasz po czym Lou ściąga swoją kurtkę i cię przykrywa
- dziękuje,ale teraz to tobie będzie zimno
- jak jestem w twoim towarzystwie zawsze jest mi gorąco - uśmiecha się łobuzersko po czym ty się do niego przytulasz.
- tak bardzo cię kocham - mówisz wtulona w jego tors
- też cię kocham - odpowiada całując cię w czoło .
Minęło pięć minut, nadal byliście w tej samej pozycji, w takiej było ci najlepiej, on blisko i niczego innego może nie być
- ahh! zapomniałbym o najważniejszym! - wstaje jak poparzony i wyjmuje z kieszonki w spodniach małe pudełeczko. Widząc to wiesz co on zamierza dlatego zanim cokolwiek powiedział łzy napływają ci do oczu
- [t.i] dzisiejszy wieczór miał być nasz, niestety wyszło jak wyszło, zamierzałem to zrobić właśnie dzisiaj, słuchaj bo.. ymm.. ty wiesz, że cię kocham najbardziej na świecie, jesteś najważniejszą osobą w moim życiu, bez ciebie mnie nie ma, moją przyszłość wyobrażam sobie tylko z tobą, kocham cię najbardziej jak to jest możliwe. Czy chciałabyś zostać moją żoną? - mówi z łzami w oczach, ty również od słuchania go masz łzy szczęścia w oczach, jesteś prze szczęśliwa. Rzucasz się cała zapłakana chłopakowi  na szyję i mocno go przytulasz.
- czyli - pyta zdezorientowany
- tak, tak! wariacie oczywiście, że tak! Kocham cię i nigdy nie przestanę - mówisz całując go..
I na tym skończył się dzisiejszy wieczór, zostałaś narzeczoną Louisa Tomlinsona, innego, lepszego końca dnia nie mogłaś sobie wymarzyć < 3

CZYTASZ = KOMENTUJESZ.
PROSZĘ BO TO ZACHĘCA DO DALSZEGO PISANIA :**
MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN WAM SIĘ PODOBA, PROSZĘ O SZCZERE OPINIE I NIGDZIE NIE JEST NAPISANE ŻE MAJĄ TO BYĆ KRÓTKIE KOMENTARZE ;D < 3

9 komentarzy:

  1. no no no bardzo fajnie ! i muzykę fajnie dobrałaś c: tylko ja bym nie dawała linków do ubiorów, niech wyobraźnia działa ! ale to tylko sugestia C:

    OdpowiedzUsuń
  2. super imagin nie słuchaj się tego pierwszego lepiej z linkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny jak zawsze xD tylko jak dla mnie to stanowczo za szybko sie skonczyl xD ledwo sie zaczal a juz sie skonczyl, chce wieeeecej xD
    Jestem uzalezniona od twoich imaginow... Moze dlatego tak przeywam ze ten juz sie skonczyl xD
    Co do linkow o widze ze jest mala sprzeczka xD to mi one nie przeszkadzaja ale i tak w nie nie wchodze bo po pierwsze wole sb wyobraxioc wszystko sama a po 2 linki otwieraja mi sie jakos dziwnienostatnio ( nie potrzebnie grzebalam w ustawieniach lol)
    Twoja wierna fanka i czytleniczka @IneedYou__1D

    OdpowiedzUsuń
  4. musiała świetne wyglądać hi hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z poprzedniczką. Za mało akcji! Wg mnie mogłaś dodać jeszcze jakąś zdradę, nieporozumienie itp. Taki pomysł:-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥