Translate

wtorek, 3 czerwca 2014

The end

Cześć wszystkim. Jak już pewnie zauważyliście na blogu coraz rzadziej pojawiają się nowe posty, a w ostatnim czasie wyjątkowo ich brakuję. Długo nad tym myślałam i uznałam, że najwłaściwsze będzie to, co teraz zrobię. Nie będę już dodawała imaginów, tak to koniec. Nie będę pisać, że z tego wyrosłam, bo to nie tak, naprawdę kochałam to robić, sprawiało mi to czystą przyjemność. Każdy komentarz znaczył dla mnie bardzo wiele, każdy z osobna, każde nowe wyświetlenie sprawiało mi mega frajdę. To niesamowite uczucie czytać tyle miłych rzeczy. Nie raz miałam łzy w oczach, gdy je czytałam.
Ten blog wciąż znaczy dla mnie bardzo wiele, jest to mój pierwszy blog. Dokładnie pamiętam początki, jak o niczym innym nie potrafiłam myśleć tylko wciąż starałam się wymyślać jak najciekawsze tematy do imaginów, z czasem przywykłam do tego i teraz można powiedzieć, że się wypaliłam. Pisałam chyba o wszystkim, co możliwe. Jeśli to teraz czytasz to wiedz, że jestem Ci bardzo bardzo wdzięczna, tak naprawdę. Dziękuję za każdy komentarz, nie tylko za te dobre, lecz i za te krytyczne, dawały mi do myślenia. Nie usunę bloga, lecz nie będę też tu nic dodawać. Mam nadzieję, że za kilka lat wrócę tu by poczytać to wszystko i będę miała łzy w oczach tak samo jak mam w tej chwili. To wszystko znaczyło dla mnie wiele, pisałam z przyjemnością i mam nadzieję, że tę przyjemność sprawiłam komukolwiek kto mógł to przeczytać.


Podam wam statystyki:
Posty: 93
Komentarze: 655
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 3 916
Łączna liczba wyświetleń: 177 762
Data założenia: 19 lipiec 2012r.
Obserwatorzy: 60

Wejdę jeszcze tutaj za jakiś czas, być może ktoś w komentarzach napisze jakieś zastrzeżenia do tego jak prowadziłam bloga, jakieś pytania nie wiem cokolwiek. Na wszystko oczywiście odpowiem.

Jeszcze raz dziękuję za wszystko i żegnam :)
@izzzzy_real

4 komentarze:

  1. Jak ty możesz traktować tak ludzi którzy byli z tobą od początku... Ughhh ale koniec?? Good joke. Jak ty niechcesz to poszukaj kogoś kto przejmie bloga. <3<3 pozdrawiam ~*leluś*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy byłby to dobry pomysł. W końcu jeżeli ktoś chciałby prowadzić bloga to może go sobie sam założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda :( Ten blog był świetny. Nie wiem co mogę więcej napisać, naprawdę wielka, wielka szkoda, że to już koniec :'( Bardzo dziękuję Ci za wszystkie imaginy, które napisałaś i będę bardzo tęsknić. Pamiętaj, że jeśli kiedyś będziesz miała ochotę wrócić to ja czekam (i raczej nie tylko ja). Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda naprawde ... świetnie mi sor czytało te wszystkie imaginy chodź nie jestem zwolenniczką ich
    w pewnych momentach sie rozpłakałam ... a nie łatwo tego dokonań
    dziękuje i mam nadzieje że jeszcze tu wrócisz :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥