Translate

czwartek, 19 grudnia 2013

Libster Award

Co to jest? Otóż jest to nominacja, którą daje się blogowi, który zrobił wrażenie. Ja dostałam ich mnóstwo (jest mi niezmiernie miło), ale nigdy się w to nie bawiłam, a teraz jest wyjątkowo nudny wieczór, więc czemu nie :)

Pytania, które otrzymałam: (jest inne tło bo je skopiowałam z tego bloga, na którym była moja nominacja. Nie widziałam sensu w przepisywaniu ich, więc jest na zasadzie kopiuj-wklej)
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
2. Którą z dziewczyn (Danielle, Eleanore, Perrie) najbardziej lubisz i dlaczego?
3. Ulubiona piosenka?
4. Podaj adres twojego ulubionego bloga.
5. Ulubiony przedmiot w szkole?
6. Kto z 1D wg Ciebie ma najfajniejszy styl?
7. Masz już jakieś plany na wakacje?
8. Co chciałabyś robić w przyszłości?
9. Co sądzisz o Larrym?

Moje odpowiedzi:

1. Moja przygoda z pisaniem zaczęła się w wakacje i to był spontaniczny pomysł, aby założyć blog, ale gdy to zrobiłam to po prostu byłam wniebowzięta, wstawiałam po dwa imaginy na dzień.
2. Lubię wszystkie dziewczyny, ale kocham Perrie <3
3. Moją ulubioną piosenką aktualnie jest cover James Arthur piosenki Miley Cyrus ''Wrecking Ball''
4. Ulubiony blog to ''Dark'' nie chce mi się wchodzić na niego teraz i kopiować adres, myślę, że każdy zna, jeśli nie to piszcie w komentarzu, a podam adres:) Tak wgl. to nie czytam żadnych innych blogów.
5. Język polski *o* Kocham, kocham, kocham. Rozprawki, opowiadania, listy, eseje, przemówienia itp itd to mój żywioł kocham to. Zawsze wyobrażam sobie, że piszę imagina :)
6. Najfajniejszy styl moim zdaniem ma Hazza ( <3 )
7. Nie wiem co będę robiła za 10 minut, więc co mowa o wakacjach.
8. W przyszłości chciałabym zostać dziennikarką, uwielbiam tego typu sprawy no i oczywiście żoną i mamą, ale to w dalekiej przyszłości :)) 
9. Hmm.. nie wiem jak to ubrać w słowa, ale shippuje jak najbardziej :) 

To wszystko, jeśli chcecie wiedzieć coś jeszcze to śmiało w komentarzach pytajcie, na wszystko odpowiem.
<3 

8 komentarzy:

  1. Podasz mi adres tego bloga. Byłabym wdzięczna jakby był w komentarzu na moim blogu : madlajnqwe.e-blogi.pl nie o to chodzi, ze wymusam komentarze tylko tak byłoby mi wygodniej. Z góry dziękuję i zapraszam do czytania imaginów. Pozdrawiam Maddy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Libster Award :) Więcej informacji na blogu

    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś podać ten adres tego bloga proszę??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się strasznie wstydzę tego że czytam imaginy, anawet kilka razy coś tworzyłam. ćhciałabym was zapytać czy ktoś z waszego grona wie że czytacie imaginy..Sory bo to troche nie w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem czego się wstydzisz. Ja nie czytam imaginów innych, tylko swoje:D Cała rodzina wie, że piszę, koleżanki wiedzą, że kocham 1D, ale nie rozmawiamy o nich, po prostu mam to dla siebie :)

      Usuń
  5. Dwa konkurencyjne gangi narkotykowe walczą o władzę w mieście. Pewnego dnia ktoś donosi na nich policji. Czy połączą swoje siły i razem stawią czoło wrogowi?
    W miedzy czasie między Zayna i Cher wkrada się romans.
    Jak to się skończy? Czy zakochani będą mogli być razem? Dowiesz się tylko na stronie: http://imaginyzonedirectionxddd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. [Przepraszam za to, że tu umieszczam ten komentarz, ale chciałam Cię zaprosić do siebie. Dopiero zaczynam i bardzo mi zależy na Waszej opinii.
    Przepraszam jeszcze raz i pozdrawiam.
    http://hold-think.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  7. http://moczu.blogspot.com/ zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥